Translate

28 Ocak, 2008

"İsimsiz" Bir Okur Sorusuna Yanıt

21. 01. 08 tarihinde, Litaratürk, Nazım'ın bir konuşmasının bitiş tümcesini yayımladı:

"... Ben bir kurtarıcı değilim. Ben basit bir Türk yurtseveriyim"

İsimsiz bir okur, 'nerede söylemiş acaba nazım bunu?' diye sormuş.

20 Ocak 2008 günü, Ulusal Kanal'da yayınlanan, Hüseyin Haydar'ın hazırlayıp sunduğu, "Edebiyat Cephesi" adlı izlencede, -büyük Türk Ozanı'nın doğumunun 106. yıl dönümü nedeniyle - yayınlandı bu konuşma.

Aynı konuşma, görüntüler eşliğinde 'Nazım'ın Kendi Sesinden' adıyla You Tube'a eklenmiş.

Orada, her nedense "... beni öldüreceklerdi." tümcesiyle bitirilen konuşmanın, son tümcesidir Literatürk'de yayımlanan.

Evet büyük Ozan, aynen böyle diyor:

"Ben bir kahraman değilim. Ben basit bir Türk yurtseveriyim"

Litaratürk.

Hiç yorum yok: